Monday, January 2, 2012

erm……belajar pandai2 pon….kalau da bagi ayam peha mcd…tetap nk big MAC hehehe….*status xde kne mengena,lapar…

Assalamualaikum…wbt…

mlm2 aku updated!..pergh terbaik! jam skang pkul 3:03 am

soo…thats mean im a imsomnia patient,need some advise treatment

too cure it,soo for the latest story i guess nowadays about

Amalina Che Bakri,sape x knal time 2004 die student skola mane ntah

dapat straight 17A’s wow…thats kind a good student right

but in fact,u can search for any blog,byk GILA write her story in

oversea about her culture SHOCK

aku xnk upload sebab aku mls la..buat loading lelama..

korang search la blog len,ade gambar2 ‘HOT’ beliau

im not sure its true or not,but kalau betul pon..

knape die jadi mcm tu skali ek..

korang terpikir2 x?sebab kan kerajaan support die blajar n bg

kemewahan duit biasiswa utk die blajar,n sejak kbelakangan nie

pon cerita pasal gay student malaysia blajar kt oversea kawin ngn lelaki mat salleh

huru hara blogger2 sume post kt blog,aku tau kt fb la cter2 nie

hmm….

ble pkir kn balik,ape silap mak n ayah die ek,n kerajaan terlampau manja

kn pon mcm x kukuh jer alasan nyer..

tapi mungkin niat nyer x betol kot….

laluan diberi utk melanjutkan pelajaran,

tapi kemudahan yang diberikan kerajaan berikan disalahgunakan

agak2 berapa ribu bank negara support die ek….aku gse mungkin puluhan ribu la..

erm….confirm la die enjoy gila ngn duit tuh…n dah mula lupa diri,

agama,wallahua’lam…..kita sama2 doakan semoga die kembali

ke jalan yg benar…..amin

No comments:

Post a Comment