Saturday, November 17, 2012

Aku makan seoul garden

hehehe…dapat jugak hajat terpendam aku makan dekat sini…huahuahua….sangat puas hati sebab ada orang belanja…mula masuk terus bayar….macam pilihan,ada daging,ayam,ikan fresh2,yang best ley amik bpe byk yang korang nk smpai kenyang,tersandar mcm dugung bunting hehehe…ni la pilihan2 yang ada kt seoul garden tuh

P1050057

ha…nmpak…sedap an..hehe….

ni gambar nemok….

Photo-0091

muka bahagia tengah main masak2

Photo-0090

full lamakkkk….sedap…..tengah2 tuh sup…ley celop steamboat..detak la mcm2 yg korang suka…aku detak mcm2 bebola yang aku suka mkn jer

Photo-0094

aku menunggu jer dia masak…haha…aku tolong gak msk…tp tolong tengok jer…haha…manja an..an….. :P ada aku kesah..

pengalaman makan kt sini sgt bahagia aku dengan dia..xpnah mkn smpai abis rm60 ++  tp puas…

haha…. kbye

No comments:

Post a Comment