Thursday, November 21, 2013

Gagal sekali bukan bermakna Gagal untuk selama-lamanya

Assalamualaikum...wbt..

Today 21/11/2013 tarikh untuk majlis convocation icym 2013 ...
aku??
tak dapat nk mengecapi rasa bahagia dengan kalian semua....dunia aku dah berbeza dengan kawan sebaya dan 1-batch dengan aku...rasa janggal hidup di dunia begini....jujur pedih hati melihat dan cemburu dengan kejayaan mereka....aku duduk menghadap laptop yang dah 'sihat' sambil mencari idea untuk meneruskan perjuangan yang belum selesai....hampir selesai...
tak mengapa Fatin ...walaupun lambat kau boleh berjaya jugak...
sabar dalam segala hal...
sabar dengan masalah hati dan perasaan ...ingat 1 jer,, ADA HIKMAH DISEBALIKNYA..
kau kena kuat.... but i wish if 1 day i can turn back time... i want to go back for the first mistake that i made...
seriously...
hidup aku kosong sekarang....
mungkin tuhan bagi balasan pada hamba nya melalui cara ni...
bg ujian kejatuhan...
cara untuk hadapi...
berdoa
usaha
tawakal
diam aku kt 1 sudut....
lama aku fikir...
 at least aku dapat belajar mcm mana rasa KEGAGALAN hidup ...dan tak akan ulangi kesalahan yg sama..
LIFE MUST MOVE ON..

No comments:

Post a Comment